Katarzyna Adaśko

Jak mogę pomóc?

Oferta jest skierowana do wszystkich osób posługujących się głosem jako narzędziem pracy. Sposób wysławiania się jak i sama artykulacja stanowi bowiem element kreowania wizerunku ważniejszy niż to się może wydawać.

Skontaktuj się

Witam!

Terapia i diagnoza logopedyczna Dorośli, dzieci, młodzież

  • Dorośli
  • Stymulacja słuchowa

Nasza oferta jest skierowana do wszystkich osób posługujących się głosem jako narzędziem pracy. Sposób wysławiania się jak i sama artykulacja stanowi bowiem element kreowania wizerunku ważniejszy niż to się może wydawać.

 

Wykształcenie, praktyka zawodowa:

  • Studia magisterskie – Akademia Podlaska w Siedlcach (pedagogika kulturalno-oświatowa)
  • Podyplomowe Studia Logopedyczne – Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
  • Podyplomowe Studia Kwalifikacyjne Emisja Głosu – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Podyplomowe Studia Logopedii Medialnej – Uniwersytet Gdański

Ukończone liczne szkolenia i kursy m.in.

  • Masaż Shantala – kurs instruktorski,
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno – twarzowego. Mioterapia,
  • Ocena wędzidełek u niemowląt i dzieci starszych.
  • Procedura badania z wykorzystaniem rożnorodnych narzędzi.
  • Ortodoncja dla logopedów,
  • Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologicznym,
  • Niemowlak u logopedy cz 1. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem,
  • Niemowlak u logopedy II Miobobo-krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne,
  • Dwujęzyczność w logopedii – praktyczne rozwiązania i propozycje ćwiczeń,
  • Znaczenie diagnozy odruchów oralnych u niemowląt i noworodków,
  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne,
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
  • PSJ Pozycja spoczynkowa języka w praktyce
  • Zespoły otępienne: diagnoza i terapia zaburzeń językowych i komunikacyjnych
  • Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii
  • Kinesiotaping medyczny
  • Terapia jąkania,
  • Jąkanie wczesnodziecięce,
  • Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego – diagnoza i usprawnianie,
  • Kurs podstawowy języka migowego,
  • Metoda ruchu rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne,
  • Kinezjologia edukacyjna P.Dennisona,
  • Diagnoza i terapia dysfagii,
  • Komunikacja alternatywna i wspomagająca w terapii i edukacji dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się,
  • Zaburzenia mowy w przebiegu schorzeń dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych,
  • Programowanie języka,
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
  • Kurs wprowadzający Johansen IAS-indywidualna stymulacja słuchu,
  • Funkcje motoryczne narządów mowy: oddychanie, połykanie, przyjmowanie pokarmów. Diagnoza, terapia, profilaktyka.
  • Zaburzenia rozwoju mowy na tle genetycznym.
  • Masaż logopedyczny – podejście praktyczne.
  • Badanie słuchu w pracy logopedy.
Bogate doświadczenie w pracy jako logopeda w placówkach państwowych i prywatnych.