Katarzyna Adaśko
Jak mogę pomóc?
Oferta jest skierowana do wszystkich osób posługujących się głosem jako narzędziem pracy. Sposób wysławiania się jak i sama artykulacja stanowi bowiem element kreowania wizerunku ważniejszy niż to się może wydawać.
Skontaktuj się
Witam!
Terapia i diagnoza logopedyczna Dorośli, dzieci, młodzież
- Dzieci
- Młodzież
- Dorośli
- Stymulacja słuchowa
Nasza oferta jest skierowana do wszystkich osób posługujących się głosem jako narzędziem pracy. Sposób wysławiania się jak i sama artykulacja stanowi bowiem element kreowania wizerunku ważniejszy niż to się może wydawać.
Wykształcenie, praktyka zawodowa:
- Studia magisterskie – Akademia Podlaska w Siedlcach (pedagogika kulturalno-oświatowa)
- Podyplomowe Studia Logopedyczne – Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
- Podyplomowe Studia Kwalifikacyjne Emisja Głosu – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
- Podyplomowe Studia Logopedii Medialnej – Uniwersytet Gdański
Ukończone liczne szkolenia i kursy m.in.
- Masaż Shantala – kurs instruktorski,
- Ocena funkcjonalna traktu ustno – twarzowego. Mioterapia,
- Ocena wędzidełek u niemowląt i dzieci starszych.
- Procedura badania z wykorzystaniem rożnorodnych narzędzi.
- Ortodoncja dla logopedów,
- Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologicznym,
- Niemowlak u logopedy cz 1. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem,
- Niemowlak u logopedy II Miobobo-krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne,
- Dwujęzyczność w logopedii – praktyczne rozwiązania i propozycje ćwiczeń,
- Znaczenie diagnozy odruchów oralnych u niemowląt i noworodków,
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne,
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
- PSJ Pozycja spoczynkowa języka w praktyce
- Zespoły otępienne: diagnoza i terapia zaburzeń językowych i komunikacyjnych
- Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii
- Kinesiotaping medyczny
- Terapia jąkania,
- Jąkanie wczesnodziecięce,
- Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego – diagnoza i usprawnianie,
- Kurs podstawowy języka migowego,
- Metoda ruchu rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne,
- Kinezjologia edukacyjna P.Dennisona,
- Diagnoza i terapia dysfagii,
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w terapii i edukacji dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się,
- Zaburzenia mowy w przebiegu schorzeń dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych,
- Programowanie języka,
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
- Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
- Kurs wprowadzający Johansen IAS-indywidualna stymulacja słuchu,
- Funkcje motoryczne narządów mowy: oddychanie, połykanie, przyjmowanie pokarmów. Diagnoza, terapia, profilaktyka.
- Zaburzenia rozwoju mowy na tle genetycznym.
- Masaż logopedyczny – podejście praktyczne.
- Badanie słuchu w pracy logopedy.